Wydarzenia
Festyn dla Michała
Foto: Organizator
W sobotę 26 maja br. na stadionie miejskim OSiR w Świnoujściu odbył się festyn charytatywny organizowany przez Stowarzyszenie Drużyna Aniołów i Szpital Miejski, celem wsparcia Michała Michalskiego. Imprezę, która objął honorowym patronatem Prezydent Miasta pan Janusz Żmurkiewicz współorganizowali: Fundacja Hospicyjna "Przystań" Agrofirma z Witkowa, Uzdrowisko Świnoujście, OSiR „Wyspiarz”, 8 FOW, Caritas Świnoujście, wolontariusze z Fundacji Motywacja i Działanie, Akademia Baltica, ULKWS „Pomorze”, Akademia Karate Kyokushin oraz masa ludzi dobrej woli.
Punktualnie o 10.00 ruszyły przygotowane miejsca programowe z wypiekami, grillem, masażami, strzyżeniem psów, malowaniem buziek dzieciom, wyciskaniem soków, watą cukrową, badaniem parametrów zdrowia i wojskową kuchnią polową.
Policjanci z KMP Świnoujście przygotowali grę edukacyjną a nad bezpieczeństwem wszystkich czuwali strażacy i ratownicy medyczni.
O 11.00 na płytę stadionu weszli młodzi piłkarze z Akademia Baltica. A po nich o 12.00 rozegrany został mecz pomiędzy świnoujskimi lekarzami o księżmi. Sędziów i piłkarzy wprowadziły na płytę stadionu cheerleaderki prowadzone przez panią prezes szpitala Dorotę Konkolewską. Mecz sędziował pan Prezydent Janusz Żmurkiewicz a sędziami liniowymi były dwie panie z Urzędu Miasta. Emocjonujący mecz wygrała drużyna księży stosunkiem 5:3. Po meczu nastąpiły prezentacje sportów walki oraz licytacje.
W międzyczasie, na miejsce dotarli organizatorzy Gali Miss Polski z przepięknymi świeżo ukoronowanymi Miss'kami. Na fotościance wszyscy chętni mogli sobie zrobić pamiątkowe zdjęcie. Festyn zakończył się grubo po czternastej a organizatorzy po szybkim uporządkowaniu miejsca działania zabrali się za przeliczanie zawartości skarbonek.
Okazało się, że dzięki ofiarności świnoujścian udało się zebrać 29776,26 złotych. Świnoujście - DZIĘKUJEMY!!! Po raz kolejny okazuje się, że mieszkańcy naszego miasta, to ludzie o dużej wrażliwości i wielkich sercach.
Korzystając zaś z okazji, serdecznie dziękujemy wszystkim współorganizatorom i sponsorom. Bez waszej pomocy nie udałoby się nam przygotować tej imprezy.
Dziękujemy i zapraszamy do wspierania innych naszych akcji.
DOŁĄCZ DO NAS: