Miasto
W marcu ruszają Pchle Targi. Zobacz kiedy
Foto: BiK UM Świnoujście
Pchle Targi będą odbywać się na terenie przy Miejskim Targowisku „Zielony Rynek pod Zegarem” przy ul. Kołłątaja 4a. Pierwszy w tym roku już 20 marca. Poniżej pełna lista kolejnych Pchlich Targów tym roku.
Terminy:
- 20 marca 2022 r. w godzinach od 9:00 do 14.00
- 3 kwietnia 2022 r. w godzinach od 9:00 do 14.00
- 24 kwietnia 2022 r. w godzinach od 9:00 do 14.00
- 8 maja 2022 r. w godzinach od 9:00 do 14:00
- 22 maja 2022 r. w godzinach od 9:00 do 14:00
- 5 czerwca 2022 r. w godzinach od 9:00 do 14:00
- 19 czerwca 2022 r. w godzinach od 9:00 do 14:00
- 3 lipca 2022 r. w godzinach od 9:00 do 14:00
- 24 lipca 2022 r. w godzinach od 9:00 do 14:00
- 7 sierpnia 2022 r. w godzinach od 9:00 do 14:00
- 21 sierpnia 2022 r. w godzinach od 9:00 do 14:00
- 11 września 2022 r. w godzinach od 9:00 do 14:00
- 25 września 2022 r. w godzinach od 9:00 do 14:00
- 9 października 2022 r. w godzinach od 9:00 do 14:00
- 23 października 2022 r. w godzinach od 9:00 do 14:00
- 20 listopada 2022 r. w godzinach od 9:00 do 14:00
- 4 grudnia 2022 r. w godzinach od 9:00 do 14:00.
REGULAMIN
wydarzenia plenerowego pn. „PCHLI TARG”
- Organizatorem wydarzenia plenerowego pn. „Pchli Targ” jest Prezydent Miasta Świnoujście.
- Celem „Pchlego Targu” jest umożliwienie sprzedaży lub wymiany przez osoby fizyczne pełnoletnie (lub nieletnie za zgodą opiekunów) rzeczy/przedmiotów używanych i już niepotrzebnych.
- Sprzedaż bądź wymiana rzeczy, przedmiotów używanych i niepotrzebnych, przez osoby fizyczne w trakcie „Pchlego Targu” odbędzie się w dniach ustalonych w zarządzeniu Nr 71/2022 Prezydenta Miasta Świnoujście z dnia 31 stycznia 2022 r. w sprawie powołania zespołu do przygotowania i zorganizowania wydarzenia plenerowego pn. „Pchli Targ” w Świnoujściu na terenie gminnym, przyległym do Targowiska Miejskiego „Zielony Rynek pod Zegarem” przy ul. Kołłątaja 4a w Świnoujściu.
- Oplata za stanowisko do sprzedaży/wymiany na „Pchlim Targu” będzie zgodna z obowiązującą opłatą targową w Świnoujściu.
- Poboru opłaty za zajmowane stanowisko będą dokonywać inkasenci legitymujący się upoważnieniami wydanymi przez Skarbnika Miasta.
- Przykładowe przedmioty, które mogą być wystawione podczas „Pchlego Targu” to: książki, płyty CD i DVD, gry komputerowe, filmy, antyki, galanteria domowa, wyroby dekoracyjne, biżuteria, sprzęt AGD i RTV i ich części, instrumenty muzyczne i ich części, rekwizyty wojskowe, drobne rękodzielnictwo, przedmioty kolekcjonerskie, odzież, meble.
- Sprzedaż / wymiana towarów poza wyznaczonym terenem jest zabroniona.
- W „Pchlim Targu” nie mogą brać udziału firmy i osoby prowadzące działalność gospodarczą w zakresie handlu oraz osoby będące przedstawicielami takich podmiotów. Zakaz nie dotyczy działalności handlowej antykami, starociami i kolekcjonerstwa.
- Na sprzedaż/wymianę przedmiotów, niewymienionych w pkt 6 Regulaminu wymagana jest zgoda organizatora.
- Z rzeczy przeznaczonych do zbycia na „Pchlim Targu” wyklucza się towary niebezpieczne, żrące, o nieprzyjemnym zapachu, art. spirytusowe, papierosy oraz towary nie dopuszczone do obrotu.
- Przeznaczone do sprzedaży/wymiany rzeczy, przedmioty powinny być estetyczne i czyste.
- Uczestnik „Pchlego Targu” we własnym zakresie jest zobowiązany przygotować miejsce ekspozycji sprzedawanych/wymienianych rzeczy, np.: stolik, parasol, przenośna szafka, wieszak, itp.
- Organizator ma prawo do wyłączenia ze stoiska artykułu, który według organizatora jest niezgodny z charakterem „Pchlego Targu”.
- Organizator nie odpowiada za szkody spowodowane kradzieżą, wandalizmem, działaniem sił przyrody i innymi zdarzeniami losowymi.
- Wszelkie zobowiązania za transakcje zawierane na kwotę wyższą niż zwolnienia od podatku (powyżej 1000 zł), ponoszą strony umowy cywilnoprawnej, jaką jest kupno i sprzedaż.
- Po zakończeniu działalności stanowiska Uczestnik zobowiązany jest do posprzątania odpadów w jego obrębie. Odpady muszą być wyrzucane wyłącznie do przeznaczonych do tego pojemników.
- Egzekwowanie niniejszego Regulaminu powierza się Straży Miejskiej.
DOŁĄCZ DO NAS: