Sobota, 15 grudnia 2018r.

Imieniny: Niny, Celiny, Waleriana

  • DOŁĄCZ DO NAS:

Praca

Niania

Kobieta zaopiekuje się dzieckiem jako niania.

Kontakt: 661 855 440

Świnoujście - Liczenie towaru w markecie - 18 zł/h - TYGODNIÓWKA!

Liczenie towaru w markecie za pomocą skanera elektronicznego – nie wymagamy doświadczenia, ponieważ zapewniamy szkolenie! Oferujemy inwentaryzacje miejscowe i wyjazdowe (bezpłatny transport). Wszystkie dostępne terminy znajdziesz po zalogowaniu się na stronie: invent.ag Gwarantujemy: - stawka godzinowa 18 zł/h brutto, - szkolenie z obsługi skanera elektronicznego przed rozpoczęciem pracy, - wynagrodzenie wypłacane co piątek, - transport. Oczekujemy: - pełnoletności, - dyspozycyjności. Zapisy oraz wszystkie formalności załatwisz bez wychodzenia z domu: - zarejestruj się online na stronie: http://rekrutacja.invent.ag - lub wyślij SMS o treści: „Świnoujście – imię i nazwisko” tel.: 600 – 020 – 355. Prosimy o dodanie w treści CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (w tym wizerunku w razie załączenia fotografii) przez Invent Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.” „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (w tym wizerunku w razie załączenia fotografii) przez Invent Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu w celu realizacji postępowań rekrutacyjnych prowadzonych przez spółkę.”

Kontakt: 600 020 355

Specjalista ds. administracyjno-finansowych z językiem angielskim

UniKadr Biuro Doradztwa Personalnego to agencja pracy i instytucja szkoleniowa, działająca na rynku pracy od 1996r. Świadczymy usługi z zakresu rekrutacji i doboru personelu, badań psychologicznych, szkoleń oraz doradztwa w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Obecnie poszukujemy dla swojego Klienta, prężnie rozwijającej się firmy z branży budowlanej, odpowiedniego Kandydata na stanowisko: Specjalista ds. administracyjno-finansowych z językiem angielskim miejsce pracy: Świnoujście, nr ref: AK Zakres obowiązków: • Prowadzenie ewidencji czasu pracy i urlopów pracowników • Zakładanie i prowadzenie akt osobowych • Sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników zgodnie z kodeksem pracy • Koordynacja obiegu dokumentów i korespondencji • Sporządzanie sprawozdań, zestawień i analiz Wymagania: • Doświadczenie na podobnym stanowisku • Dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny • Znajomość zagadnień z zakresu polskiego prawa pracy i ubezpieczeń społecznych – mile widziane • Systematyczność, sumienność Firma oferuje atrakcyjne warunki zatrudnienia, pracę w miłej atmosferze oraz możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego. Zainteresowanych prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) z oznaczeniem nr ref. AK wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres: [email protected] Więcej informacji pod nr 91 4882327

Kontakt: 914882327

Kasjer-sprzedawca

Zatrudnię na stanowisko kasjer - sprzedawca w nowo otwartym sklepie żabka. Praca w systemie zmianowym. Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV na adres e-mail [email protected]

Kontakt: [email protected]

Niania

Kobieta podejmie się opieki nad dzieckiem jako niania.

Kontakt: 661 855 440

Specjalista w dziale kadr i księgowości

Jobhouse Sp. z o.o. to ogólnopolska agencja zatrudnienia wywodząca się z Trójmiasta,ze 100% polskim kapitałem, o międzynarodowym zasięgu. Naszą misją jest łączenie ludzi – pracodawców z najlepszymi pracownikami i pracowników z najlepszymi pracodawcami. Pomogliśmy znaleźć pracę już ponad 12.000 osób! W tej chwili dla naszego Klienta, firmy z branży budownictwa specjalistycznego, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista w dziale kadrowo-księgowym z j. angielskim Świnoujście Warszów Zapewniamy: stabilne zatrudnienie; pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie; pracę w przyjaznym zespole, który kładzie nacisk na pozytywne relacje i tworzy rodzinną atmosferę; śniadania i obiady (przy wspólnym stole); atrakcyjne wynagrodzenie. Do Twoich zadań będzie należało: bieżąca obsługa pracowników zatrudnionych w Danii; tworzenie umów, umów lokalnych, aneksów dot. pracowników, etc.; tworzenie harmonogramów osobowych; naliczanie czasu pracy i częściowe przygotowywanie pasków wynagrodzeń; tworzenie baz danych, przygotowywanie zestawień i raportów; kontrola i rozliczanie czasu pracy pracowników; praca z dokumentami kadrowo / księgowymi (kompletowanie dokumentacji pracowników, w tym weryfikacja i sprawdzanie jej poprawności); prowadzenie ewidencji magazynowej odzieży roboczej; bezpośredni kontakt z urzędami w Danii; prowadzenie bieżącej dokumentacji, weryfikowanie jej poprawności oraz koordynacja jej obiegu; tłumaczenie dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej. U kandydatów zwracamy uwagę na: 4-5 letniego doświadczenia na samodzielnym stanowisku w zakresie kadr i płac; bardzo dobra znajomość języka angielskiego; praktyczna znajomość przepisów dot. ochrony danych osobowych; umiejętności obsługi oprogramowania komputerowego (Outlook, Excel, Word, Internet); poczucie odpowiedzialności za zadania, procesy, dział; zaangażowanie, samodzielność i dojrzałość; chęć związania się z firmą na długi okres czasu; uczciwość. Osoby zainteresowane ofertą prosimy o aplikację przez przycisk aplikuj. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 7097. www.jobhouse.pl

Kontakt: https://jobhouse.traffit.com/public/an/674

Specjalista ds. Personalnych

Zdrojowa Invest & Hotels to dynamicznie rozwijający się rodzinny, holding dewelopersko-hotelarski prowadzący swoją działalność w najpiękniejszych kurortach. Pionier i lider condo hoteli w Polsce posiadający w swoim portfolio największą liczbą inwestycji w tym segmencie. Integralną częścią strategii rozwoju spółki jest odpowiedzialność społeczna, troska o rozwój sztuki i środowisko naturalne. Grupa zatrudnia ponad 1100 pracowników. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Personalnych Miejsce pracy: Świnoujście Opis obowiązków: • Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy • Obsługa wszystkich nowo zatrudnionych pracowników • Wydawanie odpowiednich dokumentów związanych z zatrudnieniem pracownikom i pomoc w ich uzupełnieniu • Wystawianie skierowań na badania lekarskie, wstępne, okresowe, sanitarne • Sporządzanie umów o pracę, umów cywilno-prawnych, świadectw pracy • Obsługa systemu kadrowo-płacowego w programie OPTIMA • Nadzór nad terminowością badań lekarskich i szkoleń wymaganych przepisami • Sporządzanie i wydawanie dokumentów dla pracowników( m.in. zaświadczenia, informacje o wynagrodzeniu, itp.) • Współpraca z centralnym Działem Kadr i Płac • Planowanie wraz z Dyrektorem Hotelu i Kierownikami Działów zapotrzebowania kadrowego • Zamieszczanie ogłoszeń o pracę • Koordynacja procesów rekrutacyjnych • Współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, uczelniami wyższymi, urzędami pracy • Organizacja praktyk i staży Czego oczekujemy: • Wykształcenie min. Średnie, mile widziane wyższe w zakresie ekonomia/ ZZL • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku • Znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych • Wiedza z zakresu procesów i technik rekrutacyjnych • Dobra znajomość pakietu MS Office • Inicjatywa, odpowiedzialność i zaangażowanie • Znajomość języka angielskiego- mile widziana Oferujemy: • Wyjątkowa atmosfera pracy w prestiżowym 5* Hotelu w Świnoujściu • Możliwość budowania ścieżki kariery w dynamicznie rozwijającej się sieci hotelarskiej • Stabilne warunki zatrudnienia, z dodatkowymi benefitami m. In.: nagrody uznaniowe, preferencyjne stawki na pobyt w hotelach sieci, świadczenia socjalne Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o przesłanie CV na adres: [email protected] dodając nazwę stanowiska w tytule maila Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych."

Kontakt: [email protected]

Praca majster budowy-Szczecin-Pilne

Firma budowlana z blisko 30-letnim doświadczeniem w budownictwie mieszkaniowym i przemysłowym, realizująca projekty w Polsce i za granicą poszukuje Kandydatów na stanowisko: Majster Budowy Miejsce pracy: Bydgoszcz, Szczecin. Twoje zadania: • Organizacja pracy na budowie (sił własnych i podwykonawców) • Nadzór nad porządkiem prac na placu budowy • Koordynacja gospodarki materiałowej Nasze wymagania: • Wykształcenie średnie • Doświadczenie na podobnym stanowisku • Mile widziani Kandydaci z okolic Szczecina oraz Bydgoszczy Co dostaniesz w zamian: • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do włożonej pracy i doświadczenia • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • Pozytywną atmosferę pracy w zgranym zespole Być może szukamy właśnie Ciebie! Zadzwoń lub wyślij SMS na nr 518-215-122 o treści MAJSTER Czekamy na Twoje CV: [email protected] Nr wpisu do Rejestru: 13 471

Kontakt: 518215122

Klub zatrudni hostessy.

Nowo powstały klub zatrudni hostessy. Dniówka 200zł, plus dodatkowy zarobek w postaci prowizji (30% od sprzedaży). Możliwość pracy weekendowej lub wybrane dni tygodnia. Kontakt: tel. 602143660 lub e-mail: [email protected]

Kontakt: 602143660

Klub zatrudni tancerki.

Nowo powstały klub zatrudni tancerki. Oferujemy wysokie wynagrodzenie, zakwaterowanie, zwrot kosztów podróży oraz możliwość pracy weekendowej lub w wybrane dni tygodnia. Kontakt: tel. 602-143-660 lub e-mail: [email protected]

Kontakt: 602-143-660