Kampania promocyjna Pomorza Zachodniego
Region z przyszłością
Kadr ze spotu promującego Pomorze Zachodnie
Foto: youtube
Od października do czerwca 2015 roku w telewizji, kinie, prasie, internecie oraz przestrzeni miejskiej pojawią się spoty promujące Pomorze Zachodnie. Kampania stawia nacisk głównie na zachodniopomorską gospodarkę i turystykę.
- Chcemy wypromować markę na scenie ogólnokrajowej. Do lipca przyszłego roku nasz region będzie stale obecny w mediach. Pokazujemy to, w co wierzymy: że jest to region z przyszłością - mówił marszałek Olgierd Geblewicz podczas spotkania inaugurującego akcję w piątek, 17 października.
Komponent gospodarczy będzie miał dwie wersje spotów, turystyka - trzy. Emitowane spoty będą promowały Wellness & SPA, turystykę aktywną i rodzinną. W Krakowie, Warszawie i Poznaniu pojawią sie tzw. „murale” związane z Pomorzem Zachodnim.
Kampania medialna kosztować będzie prawie 8 mln zł. Koszt w całości zostanie sfinansowany ze środków RPO Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.
Odbiorcy kampanii mogą poszerzyć swoją wiedzę o regionie także za pośrednictwem strony internetowej www.dobrenaprzyszlosc.pl.
DOŁĄCZ DO NAS: