Sobota, 23 listopada 2024r.

Imieniny: Adelii, Klemensa, Felicyty

  • DOŁĄCZ DO NAS:

Strona główna / Region / Region z przyszłością

Kampania promocyjna Pomorza Zachodniego

Region z przyszłością

Kadr ze spotu promującego Pomorze Zachodnie

Foto: youtube

Od października do czerwca 2015 roku w telewizji, kinie, prasie, internecie oraz przestrzeni miejskiej pojawią się spoty promujące Pomorze Zachodnie. Kampania stawia nacisk głównie na zachodniopomorską gospodarkę i turystykę.

- Chcemy wypromować markę na scenie ogólnokrajowej. Do lipca przyszłego roku nasz region będzie stale obecny w mediach. Pokazujemy to, w co wierzymy: że jest to region z przyszłością - mówił marszałek Olgierd Geblewicz podczas spotkania inaugurującego akcję w piątek, 17 października.

Komponent gospodarczy będzie miał dwie wersje spotów, turystyka - trzy. Emitowane spoty będą promowały Wellness & SPA, turystykę aktywną i rodzinną. W Krakowie, Warszawie i Poznaniu pojawią sie tzw. „murale” związane z Pomorzem Zachodnim.

Kampania medialna kosztować będzie prawie 8 mln zł. Koszt w całości zostanie sfinansowany ze środków RPO Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.

Odbiorcy kampanii mogą poszerzyć swoją wiedzę o regionie także za pośrednictwem strony internetowej www.dobrenaprzyszlosc.pl.

Autor: scie24
comments powered by Disqus