Rozmaitości
Jak wypromować stronę firmową w internecie? Poznaj dwa skuteczne sposoby!

Foto: arch.
Internet stał się skutecznym kanałem dystrybucji towarów i usług. Możliwość szybkiego dotarcia do potencjalnych nabywców z całej Polski sprawia, że przedsiębiorcy coraz chętniej tworzą strony firmowe. Niestety posiadanie witryny nie gwarantuje nam odniesienia biznesowego sukcesu w sieci. Skuteczne zwiększenie sprzedaży uzależnione jest od efektywnego marketingu sieciowego. W poniższym artykule przedstawimy dwa skuteczne sposoby, które pozwolą wam zarabiać na stronie firmowej.
Nieograniczony dopływ klientów z SEO
Pozycjonowanie stron internetowych to najpopularniejszy sposób promowania firmy w internecie. Skuteczne SEO umożliwia uzyskiwanie najwyższej lokaty w wynikach wyszukiwania Google. Co to oznacza? Wasza witryna firmowa może wyświetlać się każdorazowo, gdy ktoś szuka asortymentu lub usługi, którą oferujecie. Nawiązując współpracę z doświadczonymi specjalistami SEO możecie mieć pewność, że roboty skanujące sieć uznają waszą witrynę za wartościową. Eksperci od optymalizacji skutecznie pochylą się nad stroną, by zmienić jej aspekty techniczne oraz zawartość. Rzetelne pozycjonowanie stron internetowych sprawi, że znajdziecie się w czołówce witryn z branży.Uplasowanie się wysoko w wynikach wyszukiwania to gwarancja wzrostu sprzedaży i popularności przedsiębiorstwa. Optymalizacja przynosi trwałe efekty, dlatego pozycjonowanie stron internetowych jest najbardziej opłacalnym sposobem na zwiększenie ruchu na witrynie firmowej. Na efekty działań specjalistów SEO należy, jednak poczekać około trzech miesięcy – mówił specjalista SEO z agencji afterweb.pl
Błyskawiczny efekt z kampanią AdWords
Innym skutecznym sposobem na promowanie strony firmowej w internecie jest Google AdWords. Włączając kampanie w wynikach płatnych możesz natychmiast zaobserwować wzrost ruchu na stronie. Przedsiębiorca wpłacając środki pieniężne na konto Google może wyświetlać reklamę na wybrane frazy kluczowe. Dodatkowo mając dostęp do panelu administracyjnego przedsiębiorca może na bieżąco wprowadzać zmiany do kampanii oraz monitorować jej efekty. Kampanie w wynikach płatnych to też sprawdzony sposób na promowanie marki. Jeśli chcemy zbudować rozpoznawalność firmy możemy zdecydowanie postawić na różne formy promowania przedsiębiorstwa w Google AdWords. Minusem kampanii w płatnych wynikach jest koszt. Reklamę nabywa się na zasadzie licytacji, dlatego pozycja uwarunkowana jest stawką, jaką oferujemy za kliknięcie. W przypadku fraz z dużą konkurencyjnością koszt reklamy może być bardzo wysoki. Kampanie AdWords to rozwiązanie idealne, gdy oczekujemy szybkiego efektu. Sprawdza się też do promowania towarów i usług sezonowych, które wymagają skutecznej i szybkiej reklamy. To dobry sposób promocji dla produktów niszowych, gdyż koszty za kliknięcia nie będą wysokie.
Źródło: afterweb.pl
DOŁĄCZ DO NAS: