Sobota, 15 grudnia 2018r.

Imieniny: Niny, Celiny, Waleriana

  • DOŁĄCZ DO NAS:

Strona główna / Rozmaitości / II edycja konkursu „Szkoła wolna od używek”

Rozmaitości

II edycja konkursu „Szkoła wolna od używek”

Foto: ndemello / pixabay

Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu informuje, że Główny Inspektorat Sanitarny zamierza przeprowadzić w pierwszej połowie 2018 roku II edycję konkursu „Szkoła wolna od używek”.

Głównym celem konkursu jest aktywna promocja i edukacja w zakresie profilaktyki przeciwdziałania uzależnieniom od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych wśród młodzieży szkół ponadpodstawowych.

Konkurs jest wydarzeniem ogólnopolskim skierowanym do szkół ponadgimnazjalnych, które realizowały bądź realizują przed przesłaniem pracy konkursowej program edukacyjny „ARS, czyli jak dbać o miłość”.

Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu i opisaniu projektu edukacyjnego dotyczącego wyżej wymienionej tematyki oraz przesłaniu efektów swojej pracy do właściwej terenowo Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej. Termin nadsyłania prac do Powiatowych Stacji Sanitarno- Epidemiologicznych upływa 16 kwietnia.

Prace konkursowe oceniane będą na trzech poziomach: powiatowym, wojewódzkim, i krajowym. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny powołuje jury na poziomie powiatowym, które ocenia prace konkursowe. W terminie do 7 maja 2018 jury na poziomie powiatowym przesyła do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej 1 pracę, która zostaje najlepiej oceniona.

Prezentacja prac konkursowych laureatów, wyłonienie zwycięzców przez komisję konkursową, ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród odbędzie się w trakcie uroczystego finału konkursu w dniu 15 czerwca w Warszawie.

Informacja o miejscu i godzinie uroczystej gali finałowej konkursu zostanie przekazana laureatom w terminie do 10 czerwca 2018r.

Informacje o konkursie oraz wszystkie niezbędne dokumenty znajdują się również na stronie internetowej konkursu www.szkolawolnaoduzywek.pl.

Autor: PSSE Świnoujście
comments powered by Disqus